10/2-19 Söndag

Söndagen började med en liten sovmorgon, tack för de våra fina barn. I dag skulle Elvira ha ridigt men då det var tävling i stallet så fanns det ingen ledig häst för ponnyridningen. Så vi åkte och handla istället och möte upp familjen på Ica. Sedan åkte vi hem till lägenheten för jag bjöd på tacopaj och så åt vi fruktsallad och glass till efterrätt. De firade mig lite i efterskott och jag fick massa fint. Jag fick fårskinnstofflor, smink och blommor. Så himla snällt tack!! Efter att familjen hade åkt hem åkte Simon till jobbet och sedan körde jag och Elvira Filippa till alla hjärtansdags fest. Där det var kompisar, mat, godis,lekar och dans. Så en nöjd men trött Filippa kom hem efter två timmar. Vi har alla tre varit små sega nu ikväll så vi spelade lite spel och kollade på barnprogram. Elvira har denna helg börjat hosta väldigt mycket men varit pigg. Men i dag kom febern, Så hon har över 38 nu och somnade i mitt knä innan läggdags. Varm som en kamin och ont i huvudet har hon. Så min första vabbdag blir i morgon. Filippa tycker syns om Elvira men hon tycker det är skönt för då får hon komma hem direkt efter skolan i morgon. Hoppas Elvira blir frisk fort och att vi andra klarar oss. Våran älskling <3. Nu ska jag dricka upp mitt te sen göra mitt element sällskap i sängen.