14/9-18 Helgen är här!!

Hej hej!
 
Så himla skönt att det är fredag!! Jag har varit så himla trött denna vecka och haft svårt att gå upp när klockan ringer. Men upp har vi kommit och iväg till skolor och förskolor. Börjar mer och mer komma in i rutin att vi måste vara i skolan klockan 8! Inte en minut senare! Kom sent en gång ca 4 minuter och då hade de redan dragit igång samlingen och fy då får jag så dåligt samvete. I dag gick vi till skolan och utanför mötte vi upp Filippas och Elviras kompis så gick vi tillsammans. De tre är så gulliga mot varandra!
 
I dag är jag och Elvira hemma, jag har inte mycket i skolan i dag men haft hela veckan. Så vi ska hämta Filippa efter lunchen på skolan och ta helg tidigt denna vecka.
 
Jag längtar efter att få börja jobba men att inte ha så här lyxigt att kunna vara "ledig" när jag vill kommer vara en omställning.
 
Just nu i skolan är det som sagt mycket! Vi håller på att skriva ett pm som är till för c uppsatsen. Är sjukt stressad över denna jäkla pm och vi känner att vi inte får den bästa hjälpen kanske. Att man ska kunna detta men svårt när vi aldrig gjort det innan! Men jag och Anna kämpar på och jag har en sån jäkla tur som har Anna som är så duktig!!
 
Nej nu ska jag passa på att skriva det sista i vår referenslista innan det ska skickas in. Ha en toppen bra fredag!
 
Lille jag som elefant! Att jobba med barn är nog det bästa som finns!