1/3-18 Huvudvärk hela dagen

Hej hej.
 
Fast jag uppdaterar väldigt dåligt just ju så är det ändå x antal läsare här inne varje dag! 
 
I dag vaknade jag med huvudvärk och jag lär somna med huvudvärk. Hatar huvudvärk! Hela dagen har jag mått jätte knasigt och mest legat i soffan med  en bok framför mig. Det låter ändå rätt skönt men nja inte när det är kurslitteratur jag måste plöja igenom till seminariet i morgon! 
 
När jag hämtade barnen hade dock huvudvärken släppt en del och vi hade glasskalas här hemma för Elvira har namnsdag i dag.  Hon fick även lite tatueringar som present. 
 
Nu sover barnen och de somnade fort. Elvis har varit små gnällig och Filippa klagat på huvudvärk och velat tagit tempen 2 gånger. Så får se fall vi alla 3 ligger i morgon..även Simon har haft huvudvärk hela dagen på jobbet. Många sjuka nu!
 
Nej nu ska jag slänga mig i soffan sen ska jag själv gå och lägga mig så himla trött!!