4/7-18 Onsdag

God kväll!
 
I dag har jag jobbat och efter jobbet åkte jag och barnen och bada. För några veckor sen var det riktigt skönt i vattnet men i dag räckte det med ett dopp sen var det bra för jäklar så kallt. När vi kom hem igen höll Simon på för fullt med trappen och jag drog i gång grillen och det blev korv med bröd till kvällsmat i dag.
 
I dag har jag på jobbet pratat med många om olika utbildning inom teckenspråk och jag har nog en påbörja till en plan vad gälla framtiden. Ska bara gå lite mer klarhet hehe. Älskar att teckna och så kul när man lär sig. Det bästa är ju när man träffar någon människa som hör men som tecknar. Jag lär mig så mycket och det är så fruktansvärt roligt!!
 
Ne nu ska jag ta och kolla på tv en stund och sedan blir det sängen.  Är trött efter att ha jobb morgon 3 dagar nu. I morgon är jag ledig och vi ska iväg till en kompis och hans dotter. 
 
Hoppas ni får en bra kväll! 
 
Fina trappen som karl har gjort. Så duktig!