3/7-18 Hepatit A

Fy bubblan. Gick in på min mail där jag hade fått mail från komunen att de serverat hepatit a smittade jordgubbar på förskolan!! Katastrof!! Fy! Bara vänta och se fall barnen fått det. Dock har de varit hemma i 4 veckor med pappsen så hoppas de inte ätit dem som var smittade!! 
 
Annars förutom det otäcka mailet har dagen varit bra. Jobbat och när jag kom hem åkte jag och barnen direkt till lägenheten. Skulle egentligen bara lämna brummelisa och gå i skogen lite och sedan hem till huset. Men barnen var sugna på att sova i lägenheten.  Så i morgon blir det upp tidigt då jag börjar 7 och så släpper jag av barnen hos pappsen innan jobbet. 
 
Efter jobbet blir det att cykla och plocka smultron som jag lovat barnen. I dag har vi plockat blåbär och det var riktigt gott. Lite torra men goda. 
 
Nu sover barnen och jag ska lyssna på min ljudbok. Den 18 boken jag lyssnar på och jag får inte nog!  Är så rogivande att lyssna på ljudbok! 
 
Ha en toppen kväll alla!!