4/2-18 28 år i dag

Okej då... det var inte så farligt att fylla 28 år i dag. Haft lite ont i magen för att bli 28. Varför vet jag inte.. känt mig gammal hehe. Men jag känner mig som jag gjorde i går när jag fortfarande var 27. 
 
Vi har haft en bra helg. I fredags hämtade vi hem Brummelisa och hon har verkligen kommit till rätta. Hoppar in och ur buren själv. Är inte rädd längre när man går förbi buren. Kommer och hälsar när man sitter på golvet. Så fruktansvärt söt!! Så kul med så stora framsteg under så få dagar. 
 
I går hade vi kalas i huset, Simon fyllde 29 och släkten var på besök. I dag var min familj här och firade oss. Jag fick så mycket fint! Tack alla! 
 
 
I morgon ska jag köpa en bil och sedan plugga hela dagen lång! Sova i huset och sedan blir det skola och jobba resten av veckan. Helgen är fullbokad med massa roligheter. 
 
Hoppas ni alla har haft en bra helg!!