13/8-18 Spa med barnen

Hej hej. 
 
Denna vecka är jag ledig! Ledig hela veckan och det ska bli så skönt! 
 
I dag har familjen tagit en lugn morgon, vi har slappat i soffan och myst. Efter frukost och små plock så åkte vi hem till lägenheten där vi åt pannkakor. Sedan åkte vi och träffade Lellan. Vi gick lite i affärer och jag köpte skor och lite kläder åt barnen. Hittade massa fint på rusta som jag så gärna ville ha. Kan jag inte få vinna några pengar så jag bara kan ta det jag vill ha. Det skulle vara så skönt!! 
 
När vi hade busat färdigt med Lellan så åkte vi hem och barnen lekte med sin kompis som var ute. Sedan kom Emma och vi stod och prata och jag fick gosa med Alvin. 
 
Nu på kvällen har jag och barnen jag spa. Barnen fick ansiktsmask, fotbad och hand och fot massage. Barnen tyckte det var mysigt och vi åt melon efteråt. Barnen gjorde spa behandling på mig också så skönt och så duktiga när de masserade händerna hehe. 
 
 
En bra dag helt enkelt som blandas med mys och bråk och en galen mamma som inte orkar tjata hela tiden. Men det härliga och gosiga tar överhand. Älskar att umgås med mina fina barn <3 <3.