24/4-18 Måndag

Hej hej.
 
Sitter i soffan med anteckningsblocket i knät och även datan. Varvar med att plugga och kolla på datan/ tv. I morgon är det omtenta dags och denna gång ska jag inte gå tillbaka och dubbel kolla. Förra gången gjorde jag det, skulle ha haft 25 poäng men då jag gick tillbaka och blev osäker så fick jag 20! Inte alls kul! Så i morgon ska ja skriva sen lämnar jag in allt.
Sitter även och skriver anteckningar från texter jag läser och ja huvudet är fullt med texter och med allt som måste göras. Börjar tröttna på allt plugg just nu så ett sommarlov dock med 8 veckors jobb ska bli skönt.
 
I dag har jag varit hemma och pluggat. Fått rätt mycket gjort och kommit en bit på hemtentan till denna kurs. När barnen hämtades åkte vi och handla och sedan har vi varit hemma och myst. Barnen har lekt och jag har legat i soffan med världens mensvärk.. Brukar ha mensvärk men detta var fruktansvärt fick andas igenom smärtan i magen som kom som knivhugg i magen. Men efter en dusch och ipren blev det bättre.
 
Brummelisa låg nedanför när jag satt och plugga på dagen. Hon är så jäkla go!
 
 
 
 
Nej nu måste jag sätta igång och läsa lite till innan läggdags. Ha en bra kväll!