28/9-17 mitt smink

Jag har aldrig varit intresserade eller varit duktig på smink. Duktig är jag fortfarande inte men jag har blivit mera intresserad. Det är väl att intresset har kommit tillsammans med rynkorna som börjar bryda mitt ansikte hehe. 
 
Jag har oftast bara haft mascara och sen målat ögonbrynen. Men nu har jag en hel del till i ansiktet. Det nyaste tillskottet är denna
Vet knappt vad den heter men den ska man ha först i ansiktet och den gör så sminket sitter längre. Och det gör den verkligen innan denna så försvann mitt smink fort. På kvällen när det skulle bort var mycket redan borta. Men nu har jag massa smink kvar i ansiktet, så som man vill ha. När till och med Simon påpekar att vad mycket smink du har på dig när klockan är 17 så är det bra hehe. 
 
Detta är de jag har på mig när jag ska iväg.. en hel del som sagt. När jag vaknar kör jag alltid med rengöring och återfuktande likaså på kvällen.