13/9-17 Att bli starkare

Mycket händer i våra liv just nu. Sånt som är så där jobbigt men så himla välbehövligt. Saker som visa gånger håller mig vaken om natten och får min ångest att krypa in i skinnet på mig. Att för första gången i mitt liv säga ifrån och sätt mig själv först, det kommer göra mig till en starkare människa. Jobbigt nu men nu kan det bara bli bättre!! 
 
 
#1 - Madeliene

så fin! :)

Svar: Nämen tack :)
Maria

#2 - Madeliene

vill du göra ett bloglovin byte? :)

Svar: Oj har ingen aning om vad det är :/
Maria

#3 - Madeliene

SV: Bloglovin är en sida där man kan följa andra bloggar :)

Svar: Okej hehe då duktig var jag :p. Jag använder tyvärr k get sånt. Ugn lägger till de bloggar jag läser som bokmärke :)
Maria

#4 - Madeliene

SV: har haft några olika bloggar i mina år, haha! :)

#5 - Anonym

❤️