10/10-17 Tisdag

Tisdag och i morgon är det redan onsdag och halva veckan har passerat. Vad har vi då gjort denna vecka?? Planeringen var förskola för barnen och hemma plugg för mig. Hat en hemtenta som ska vara inlämnad på fredag. 
 
Men istället blev det att ha barnen hemma då Filippa har feber nattetid.. inget på dagen bara små seg. Sen på natten går tempen upp till 38/39. Snorigt och hostigt är det också. Så jag leker och underhållet sjukt barn som inte anser sig själv att må dåligt. När Simon kommer hem åker jag till bästa Emma och pluggar några timmar. I går hann jag även med att åka till gymmet en sväng! Så härligt!! 
 
I dag har vi varit ute lite och fått sol på oss, sen har vi målat och gjort spindlar och gubbar av kastanjer. När Simon kom hem åkte jag till Emma och när jag kom hem sen var maten i full gång. Barnen planterade om alla våra blommor med sin faster och Simon gjorde mat. 
 
Nu sover snart barnen och jag ska ta och skriva lite till innan läggdags. 
 
Hoppas ni haft en bra dag!