25/5-17 Vilken dag är det??

Hela denna vecka har jag varit helt veckovild. Är det fredag eller måndag eller torsdag?  Men nu vet jag att det är torsdag! Vi har varit hemma hela denna vecka då fsk varit stängd. Sen är sambon sjuk så vi har varit hemma allihopa.  Dock inte kul för sambon som hostar och hostar! Men i dag är hostmedicinen inköpt så hoppas han blir frisk fort<3. 
 
I dag har jag och barnen rivit tapeter i F's rum. F är så himla duktig och sliter som bara den. Så nu är vi snart klara i hennes rum också så ska vi börja måla. Ska bli skönt att få ut allt från vardagsrummet och in i deras rum. Även att de får sova i sina egna rum igen. Är lite trångt när alla sover i vårt rum hehe. 
 
I dag har vi även varit och handlat jag och barnen och på eftermiddagen kom min pappa hit och åt lite grillat. Nu försöker S att natta barnen. Får se vem som somnar först hehe.  
 
I morgon ska jag och barnen på marknad, så himla kul! Ska även försöka träna en stund. Är så taggad på att fortsätta, aldrig tyckt det är roligt men åh vad härligt det är!! 
 
Hoppas nu får en bra kväll! 
 
Det får framåt med renoveringen.
 
Elviras rum, snart dags att börja måla.
 
 
Filippas rum.