18/5-17 Ett datum att minnas. 7.55 km!

Jag är fortfarande i chock! Jag har börjat jogga och chockande nog så gillar jag det verkligen! 
I dag skulle jag ta mig en tur då jag tränar inför stadsloppet som är på onsdag nästa vecka. Loppet är på 7 km och jag har haft som mål att komma in under 60 min. Jag har som sagt börjat jogga och har joggat som mest 3.8 km på 23 minuter. I dag ville jag jogga över 4 km. När jag kom till ett ställe där jag tänkte att nu måste det ju vara 3 km men det var bara 1.94 herregud tänkte jag vad lite. Så jag fortsatte. Det slutade med en runda på 7.55 km på 54 minuter!! Jag är i chok mina ben värken men jäklar så stolt jag är över mig själv! Så nu vet jag att jag klarar av att jogga 7 km och under 60 min! Jag är så glad!! I morgon ska jag påt igen! 
 
 
#1 - Malin

Fy fan va duktigår du är!!

Svar: Tack 😍😂
Maria

#2 - Corinne

Fantastiskt duktig, heja dig!👌🏾🌸

Svar: Tack snälla du :). Heja dig med!!
Maria

#3 - Christin

Heja heja! Vad duktig du är! Bra jobbat! Skulle jag aldrig orka, puhh Trevlig helg!

Svar: Tack vad snäll du är! Jag trodde aldrig jag skulle orka men så himla roligt :)
Maria