1/5-17 Kolmården

Vilket väder vi vakna till! Idag har vi varit utan jacka hela dagen och haft en kanon bra dag på kolmården!  Jag och barnen tog oss en sväng dit i dag. Barnen kollade på djuren och jag på "kändisar ". Såg olika blogg profiler som jag följer och ja.. jag blir lite så där kändis kåt när jag ser dem haha. Skulle vilja gå fram och bara hej!! Jag är  typ dit största faaaaaannnn! Men nej det fick bli en blick och typ wow vad nära jag var haha! 
Barnen och likaså jag har haft en toppen dag verkligen! Vi har varit mycket i Bamses värld och F kramade både bamse och lilleskutt. Men E är fortfarande väldigt skeptisk så hon vinkade lite bakom min rygg. Vi har ätit pannkakor på farmors hus och kollat på djur och delfin showen.
 
Alltid när jag är på kolmården  har jag väldigt svårt att säga om jag tycker det är okej med djurpark eller inte?? Jag är jätte kluven. Borde sätta mig in i det mera kanske. Men det jag ser och hör av folk som jobbar där så har djuren det väldigt bra! 
 
Sen vi kom hem har vi varit ute. Barnen ville inte komma in och det förstår jag för guh vad härligt väder! Tror till och med att vi fått lite färg på oss i dag! Nu blir det att ta fram sollotion och solhattarna. 
 
Nu försöker jag få mina små att sova. Inte det lättaste då de sov båda två på vägen hem.
 
Hoppas ni haft en bra dag! Och nu hoppas vi på lika fint väder i morgon och hela sommaren!!