7/6-17 Komma tillbaka efter sjukveckan!

Åh jag är så blödig! Barnen ficka hej då kort på fsk i dag när det var sommarfest. Om jag kunde skulle jag ta med denna fsk till nya staden vi flyttar till. På fredag ska barnen få bjuda sina kompisar på fruktsallad och ge blomma till pedagogerna! Lite sorligt är det allt!! Vi hade sån himla tur också, hela dagen har det regnat men i 40 min var det uppehåll. Så barnen hann sjunga, 6 årigarna han bli tackade och vi hann äta vår picknik innan det började regna igen. Vi gick tipspromenad och kollade vad barnen hade gjort under detta läsår. 
 
Nu på kvällen tog jag min första joggingtur sen sjukveckan. Alltså herregud så skönt! I dag joggade jag snabbast hitills. Hade ett jätte bra tempo! Klart att min runkeeper inte fick med hela biten,då jag råkade trycka på paus. Men man ser vilken rut jag joggade och sen ett annat program som regestrerar automatiskt ser man hur långt och tiden. Heja heja så himla skönt att komma ut!