20/6-17 Inte ett öre

Denna dag har varit lång... barnen har lekt jätte bra med varandra och det är så roligt att se på. Jag har varit lite nere som varje juni sen jag börja plugga. För er som inte vet så får man inte ett öre i juni. Så ja lite nere blir man allt. 
 
Förutom  att barnen lekte för fullt har vi cyklar en sväng.  E har lärt sig cykla men att svänga är svårare hehe plutte. Sen har vi varit ute och plockat smultron, vid vårat smultronställe.  Såg nu att våra rabatter har börjat få smultron.  Sån lyx att ha det på tomten. 
 
När S kom hem åkte jag till gymmet en sväng. Körde mitt pass som jag fått och det tog ca 30 min. Sen in en sväng i affären och hem. Trodde barnen sov men ikke. Men nu så sover de gott! 
 
I morgon vet jag inte vad vi ska hitta på. Hoppas på fint väder så vi kan vara ute och busa. 
 
Hoppas ni alla haft en bra dag!