10/7-17 Flyttstäd

Något jag aldrig gör igen är att flyttstäda, framförallt inte själv heller!! Fy fasan. Tänkte att ne det här går fort.... eller hur! Men nu är det klart och jag gjorde mitt bästa! 
F hade sån tur att hon fick vara hos grannarna och leka nästan hela dagen. Tack! Vi blev även bjudna på både lunch och mellis. Sedan blev vi bjudna på middag hos våra andra grannar! Så himla snällt! 
 
Nu är vi hemma och jag är helt slut! Var riktigt skönt att ta en dusch efter denna städning.  
 
Jag och S har packat nu på kvällen. För i morgon åker vi till Astrid Lindgrens värld. Vi var där förra året och i år igen. Det är verkligen jätte mysigt där!! Kommer bli kanon! 
 
Nej nu måste jag gå och sova. Upp tidigt i morgon! 
 
 
Trött och svettig hehe! 
 
Det kändes när denna fick slängas i dag. Den betyder mycket men den var så trasig så man knappt kunde nudda den utan att det föll bort delar av den.