22/2-17 Smörgåstårta

I morgon åker vi till nya huset och jag längtar. Det är mysigt att komma dit och jag längtar tills vi får en vardag där. Saknar min fina S som varit där sen i måndags också.  3 dagar utan min fina är inge kul! Men i morgon är hela familjen samlad igen<3 <3. 
 
I dag har jag varit i skolan en sväng barnen hos sin moster och sen har vi handlat. Efter handling åkte vi hem och straxt efter kom Malin och mamma. Vi bjöd på varmsmörgåstårta och kladdkaka. Så himla gott! Funderar på att ta en bit nu och plugga lite när barnen somnat. Har ca 30 begrepp jag ska lära mig till på måndag. Men det ska nog gå bra! Kan några och några är svårare så de blir det att läsa extra om.  
 
Nej nu ska jag sen om lillis somnar här nu sen blir det plugg!  Ha en bra kväll!
 
 
 
 
Fick jätte fina tulpaner av Malin <3