28/8-17 IKEA

Denna måndag började tidigt. Så tidigt så barnprogramen på visa kanaler inte hade börjat än. Filippa vaknade och var snorig och hade svårt att somna om. Jag som inte kollade klockan gick med på att hon fick kolla på tv i vardagsrummet. Först när tv var igång uppmärksammade jag vad klockan var!! Så jag tog mitt täcke och kudde och gjorde henne sälskap. Dock somnade jag och vaknade av att hon skulle pärla... då var kl 6. 
 
Efter frukost åkte vi hem till min syster där även min mamma var. Vi packade in oss i min bil och brumade iväg till ikea. Där handlades en del som jag ska ha
till senare bruk. Saker som händer och då måste man åka till IKEA för att bunkra upp. Efter en heldag på IKEA och ikano huset åkte vi hem. Lite fattigare men mycket gladare. Dagens bästa köp var nog 5 par nya strumpor haha. 
 
Nu nattat jag barn som somnat för ett tag sen, Simon och hans mamma målar för fullt och jag ska sätta mig och läsa lite till skolan. 
 
Hoppas ni haft en bra måndag!
 
 
#1 - Lellan

Det var en bra dag! 😀

Svar: Absolut:)
Maria