10/4-17 dela på mig!

Kvällen är här, barnen ligger i sina sängar och försöker sova och jag sitter och väntar på att mina små ska somna. 
I dag har vi haft en bra dag, jag har pluggat för fullt medan barnen var på fsk. Jag tog en promenad på 20 min och lite lunch sen påt igen. När jag hämtade barnen sa F att måste du hämta oss så tidigt hehe. Hon ville vara kvar och äta mellis. Men nästa vecka blir det längre dagar och så blir hon nog riktigt glad. Älskar att barnen gillar sin fsk. Hoppas de gillar sin nya lika mycket! 
 
När vi kom hem åt vi mellis tillsammans med Malin och vovven som kom på besök. Vi var ute och plockade påskris i blåsten och gick en sväng i skogen. Sen gick vi in och gjorde en kladdkaka... eller ja kladdig blev den absolut inte då vi missade att ta ut den.  Så det blev en torr kaka. Så tråkigt då jag var så sugen på en riktigt kladdig kladdkaka. Men Malin lovade att bjuda hem oss på en kladdkaka hos henne i morgon hehe. 
 
Malin var även kvar här över middagen och det är alltid mysigt med syster tid<3. 
 
Nu som sagt försöker jag få mina små att sova. Men går inge vidare då de båda vill att jag ska vara i deras rum och det är ju riktigt svårt. Skulle vilja dela på mig.  
 
På torsdag är vi samlade hela familjen igen och guh vad jag längtar! 
 
Ne nu ska jag ta och försöka få mina små att somna. Hoppas ni får en bra kväll!