28/10-16 Vår pumpa

 I dag har vi haft en bra dag, den började lite halv taskigt med avbruten nagel, bränd hand av te och blåsor av att jag brände mig när jag höll på med limpistolen! Svor så det skrek om det men jäklar så ont det gjorde. Filippa kolla stor ögt på mig då svärord inte kommer ofta från min mun. Men oj det gjorde så ont! 
 
När Simon hade vaknat och lunchen var uppäten åkte vi till Willys och handla.  Simon hann vara med nästan hela tiden sen var han tvungen att åka till jobbet. Men det gick bra och barnen lyssnade. Vi handla klart sen gick vi till arken zoo och köpte fisk mat och sen till lager 157 och köpte byxor åt barnen.  
 
Sen skulle vi åka och fika. Trodde Elvira kunde hålla sig vaken men ikke. Hon var så trött så hon sov i mitt knä hela vistelsen på cafét och vakna när vi skulle gå till bilen hehe. 
 
Väl hemma har vi gjort en pumpa. En glad pumpa fick det bli som nu står på trappen. 
 
Nu sover barnen och snart kommer Simon hem med pizza!! 
 
Hoppas ni får en bra kväll!