Söndag

Hej!
 
Jag är helt slut och sitter utslagen i soffan skulle kunna somna om jag lade mig ner kan jag lova! Inte lätt att vara höggravid och ha en 1,8 års busig Filippa att ta hand om. Hon har börjat mer och mer att trotsa och det är inte lätt att sätta sig ner på golvet och tvinga på henne skor när magen är i vägen. Så i dag får pappa ta de fajterna! 
Har riktkigt ont i magen i dag men ja dom sa ju att det är magkattar så då är väl det de. Som tur var ska jag till bm i morgon så får prata med henne med då. Ska bli spännande att se hur stor magen blivit. Vill dock gärna slippa att ställa mig på den där vågen. När man läser om hur mycket som är vanligt att gå upp i denna vecka ja då kan du ju dubbla det så har du min viktuppgång! Har börjat svullna rätt mycket om händer och fötter även ansiktet börjar det synas i nu. Skulle ta på mig mina gravjeans i morse men de sitter för tajt runt midjan så fick bli leggins som vanligt! Läntar tills lillasyster är här nu!!
 
Har haft fin besök i dag av min pappa och Lena. Jag gjorde en jätte god äppelpaj och glass till! Blev nöjd. Vi tog äpplen från äppelträdet här hemma! Mumms!
 
Ne nu ska jag passa på att vila tills pluttis vaknar igen sen blir det ut och busa med pappa som städar bilarna! 
 
Hoppas ni haft en bra helg och får en bra vecka! 
 
Pappa och Filippa förut i morse! <3