Onsdag!

Onsdagen är här och veckan går så fort! Snart är det helg och den är full späckad med massa roligheter. På lördag ska jag och älsklingen ner till västervik och ta kort på mig, sambon och magen och i samma pris så får man sen komma ner och ta kort på oss och bäbisen när den kommit ut! Så himla kul att ha fina bilder som man kan skicka efter och sätta på väggen och ha som minnen! Så det ska bli jätte kul! Sen söndag blir antagligen att åka ner till familjen och lägga krans på brors grav och sätta ljus och umgås! <3 Miss u! <3<3
 
I dag annars blir det en inne dag. Fick bli ett besök på förslossningen igår då jag hade såna förvärkar som inte släppte. Men som tur var så var ingen på gång men fick med mig starkare tabletter med mig hem som jag ska ta om jag får så där ont igen!
Så i dag blir det en vilar dag! Dock går jag omkring här hemma och små städar och har mig men något måste jag ju få göra! Ser ut som ett bombnedslag här hemma och golvet ska vi inte ens nämna fy! Har ju inte damsugit sen helgen då tapetsering stod på schemat. Så damsugarn ska fram i dag!!
 
Måste även ta mig ut en sväng och köpa mjök! Om jag blir sugen på oboy eller flingor måste jag ju ha mjölk hemma!!! Jag har blivit värsta mjölkomanen!! Det är gooott!
 
Ne nu ska jag ta och kolla på tv lite sen blir det dammsugning och affären!
 
Hoppas ni får en bra dag! Tjing Tjing!
 
Längtar tillbaka till turkiets varma  väder!
 
#1 - Anonym

Tur att bebis vill stanna ett tag till! :)

#2 - Jennie Wilhelmsson

Det var jag som skrev, blev lite galet.. :P

Svar: hehe lätt hänt=) ja men precis! Iallafall till efter vecka 35=)
Maria O

#3 - Jennie Wilhelmsson

Ja precis! :)