Polis, transportstyrelsen och jobb!

Upp tidigt i dag och i väg till jobbet. Bilen startade på en gång och dagen kändes helt ok. MEN när jag hade åkt en bit lägger sig polisen bakom mig och jag får typ hjärtat i halsgroppen när de blinkar och sätter igång blåljusen. Så var bara att svänga in på vägkanten. Kommer en polis och frågar om körkort och sen kommer det!! polisen- du vet att du kör en bil som inte är skattad va??
Min haka var någ nere i marken för jag var så chokad!! Som tur var så slapp jag böter och jag åkte till jobbet. Så har snackat med transportstyrelsen hela dagen känns det som. När jag köpte  bilen stod det att den var skattad och allt var bra! Men den jävla idioten ljög mig rakt upp i ansiktet!! Som min chef sa- Jag skulle ringa honom. Gör det!

Om jag hade nummret kvar skulle jag nog göra det för jävla IDIOT!! Så jag har kört oskattad bil sen i augusti!!! Om jag skulle få böter så skulle det ligga på 1500. Så TACK till de snälla killpoliserna som stoppade mig i morrse!! Men nu har jag i allafall betalat det jag skulle göra och jag kunde köra hem bilen och i morrn är det helt lagligt att köra den! Men jag är såå arg på den där jävla stollen som inte fatta att man måste betala skatten på bilen!!! Och man inte ljuger någon rakt upp i ansiktet!!!!! Oo Oo OO

Men men, annars har dagen på jobbet gått riktigt fort! Åkte och handla direkt efter jobbet. Så i dag blir det dolmino=) mumms! Köpte även skor( vinter skor. Stövlar=P) Sen en bok som Carolina gyning har skrivit. Läste hennes första bok så kul att läsa den andra=)

Annars nu i kväll då så har jag och kommer bara ta det lugnt=) skönt att slappa efter en dag på jobbet=) Ska snarr börja med maten börjar bli hungrig.. Se när Simon kommer hem med=) <3 Så tråkigt utan honom här hemma=(

Ne nu ska jag ta och kolla lite på tv. Sen måste jag diska med.. Bläää! Tråkigt!! Men det behövs ju..

Men hade super alla mina söta läsare! (alla mina 20 st hahahah) Kan ju kanske bli känd någon gång, man vet ju aldrig! =P

Kramar hej då!

#1 - sofie

men gud stackars dig då!!. dum idiot som lämnat den oskattad och ljlög! sen verkar du juh ha andra problem å med den till coh från:/.. det ska tydligen inte vara lätt och Ha bil inte..

Hoppas du får en bättre dag i morgon! :).. kram