Redan torsdag=O

Sjukt att det redan är fredag i morrn. När Simon sa det så trodde jag det inte först. Känns som det är onsdag eller något. Det går så himla fort nu! Snart är det vinter igen. Burr!! nej nu ska vi tänka varma tankar=)

Etersom veckan gått så fort har jag inte gjort något specielt. Jag har jobbat men var fri i onsdags så då var jag på jobbet haha. Åt där sen så träffade jag Emma (barndomskompis som jag träffade på jobbet, så klart man måste ta en fika) vi tog en glass som var svin dyr! 29 spän för den minsta glassen jag någonsin sätt haha men den var god men aldrig att jag köper en sån glass igen! haha! Hade det jätte trevligt med Emma och kul att prata minen=D Måste vi göra om!!

Sen på kvällen gick jag till jobbet igen för vi skulle säga hej då till Fillippa som flyttar hem till Sverige nu i helgen.=/ Tråkigt!! Men några tjejor från jobbet träffades och åt dessert och pratade =) Jätte trevligt! Bild kommer vart efter=P

Men blev en tidig kväll några av oss skulle jobba i dag då. Sen var alla trötta förutom Fillippa spom drog ut tror jag i allafall=P hehe

Sen i dag har jag jobbat 13.30-21. Skulle jobba till 22 men var så lungt så fick gå hem tidigare=) Så jag och Simon låg och kolla på film och myste!!

Ne nu ligger Simon på datan så kan inte skriva mera.. Hade bra! Tjillivippen

#1 - heidi

jag tackar som fan för senast! :) kjempe dejligt!

#2 - Malin

snart får vi köpa o slå in julklappar!! Hurra hurra!!! Hihi^^

Saknar dig gullet ska snart i väg till sörping o tävla. Mamma o de andra är i Ullared:(. Själv ska ja dit efter ja fått mina skattepengar. (19000)

Kramar i massor!!