Länge sen jag skrev

Länge sen jag skrev nu, haft fullt upp varje dag!

Nu i helgen har det varit midsommar och den dagen spänderade jag först på jobbet sen så gick jag och Simon till en park och träffa folket och grillade. Sen gick alla hem till Linnea och co och satt där sen blev det en sväng till Hedwig och där efter blev det en fest på något ställe. Jag drack 1½ cider för jag skulle jobba 7-16 dagen efter. Men det var trevligt, lite tråkigt att vi åkte hem så tidigt men var tvungen att sova något=)

Sen på lördagen var det upp tidigt och jobba och sista timmen hade jag så ont i mina ben och fötter så jag knappt kunde gå. Sen när jag kom hem började halsen krångla och jag frös som fasen och jag hade så himla ont i kroppen. Så somnade runt 1 för jag hade så ont. Sen i dag när jag vakna så kunde jag knappt röra mig för ja hade så ont i kroppen och så tog jag tempen och jag hade 38.7 så klart jag inte mådde bra.=( så har legat i sängen hela dagen och sovit i Simons knä i soffan. Somna så fort jag blunda. Behövdes kan jag lova. Nu har jag inte alls lika mycket feber men har fortfarande feber och kroppen hänger inte med och den värker. Så ringde jobbet förut och sa att jag inte kunde jobba i morrn vill inte bli sämre så ska bara ta det lugnt i morrn med..

Just nu är Simon på g och ska möta svanthe som kommer hem hit igen från att ha varit hemma i sverige under helgen=)

En annan sak jag inte skrivit här är att Simon kom in på sin utbildning så nu ska min snygging bli lastbilschaffis=D Bara han inte får skräpmatsmage så är jag nöjd haha! <3 Grattis älsklig! Så den 3 augusti åker vi hem och vi ska bo hos min pappa tills jag hittar jobb och Simon fixar ett med så vi kan flytta till eget igen=) Kul att bo hemma tråkigt för man är van att bo själv men tror det kommer bli bra=D

Många säger att varför hänger du med och varför stannar du inte kvar?? Jag fatttar inte. Jag och Simon har det så bra och vi är verkligen kära och vill ha en framtid tillsammans skulle absolut inte funka om man inte kan träffas mera än kanske 1 gång i månaden. Under den här tiden har inte Simon varit hemma en gång för han har bara helger ledigt och det skulle bli snor dyrt om han åkte hem varje helg så man skulle inte ses mycket och det skulle ingen av oss klara. Räcker med 4 dagar så har vi saknat varandra jätte mycket!!! Så alla som säger att jag ska vara kvar så är svaret NEJ! Jag kommer hitta jobb eller någon utbildning hemma! Så det så=D

Ne nu ska jag ta och lägga mig i soffan orkar inte sitta upp för länge!

Hade bra tjilivippen


Älskar dig så otroligt mycket inget och ingen kan komma imellan oss!<3<3<3