Hallååå

Jo ni som läser min blogg har npg märkt att det inte blivit skrivet något på väldigt länge och det är för att vårat internet här hemma har gått sönder. Vi tror att hon vi hyr av inte betalat sina räkningar. När jag skrev till henne sa hon bara att hon inte kunde göra något förens hon kom hem och hon kommer samma dag som vi åker hem så det är riktigt dåligt! Tråkigt att vara utan internet i 2 veckor när man betalar för det! Morr=/ Så nu när jag sitter här så är jag på Burger king för om man äter där så får man sitta vid deras intenet så tog med mig datan och gick hit. Det har vi gjort nu i en veckas tid=/ Tråkigt! Men man måste ju ha lite koll om vad som händer omkring en. =)

Vad har hänt då sen sist jag skrev, jag har jobbat mycket, i går var jag med Katarina på Ikea riktigt trevligt=) Sen så åt vi på Egon och sen hängde jag med henne hem hjälpte henne med allt hon hade köpt och jag lånade datan=)

vad har hänt mera?? Tror inte det hänt så mycket mera. Ska jobba i 8 dagar till sen blir det hej sverige=) Eller ja jag jobbar 8 dagar men är ju fri lite då med förstås=P Men ska bli skönt att komma hem och träffa familjen och vänner men tråkigt att lämna jobb och vänner här. Hatar att vara arbetslös. Men jag hoppas verkligen jag kan få jobb någonstans. Lite tråkigt med att flytta hem till pappa igen när man bott själv i över 1 år=/ men vad gör man? Så fort jag eller Simon får jobb så flyttar vi=)


Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva mera. Ska läsa era bloggar sen ska jag dra till jobbet möta Sofie och köpa present till Marie som fyller i dag så är det fest på lördag=D

HAde bra alla tjillivippen