28/11-19 Torsdag

Hej hej.
 
Vad fort denna vecka har gått. Redan torsdag kväll i morgon fredag och det ska bli så himla skönt. En hel helg med en massa roligheter! I morgon blir det en mysig fredag med tacos och mys. Städning står även på schemat fär Filippa ska ha kalas på lördag! Vår stora plutt ska ha 7 års kalas! Vart försvinner tiden känns som jag plussa med henne nyss! Våran älskling! Så hon ska ha sina tjejvänner här och kalasa! Så i dag har hon fixar alla godispåsar och i morgon ska vi duka och få fint!
På söndag ska jag och tjejerna på julmarknad med min mamma, systrar och Karina och Lisa med barn. Det ska bli super mysigt! Simon ska iväg på annat håll så vi ska ha en mys helg! 
 
En grej jag funderat över är om blogg.se har fel på sin statistik. För i går hade jag enligt de 50 läsare! 50!!men 3 gillamarkeringar. Klart alla gillar väl inte men mja 50 läsare låter lite välla mycket!
 
Nu blir det att kolla lite tv sen gå och sova. Ha en bra kväll alla. 
 
Har köpt led ljus i dag! Måste ha mera! Så fina. Fladdrar så fint!
K
 
 
 
#1 - Lellan

Jag läser! :D

Svar: Tack gulle dig!!
Maria

#2 - Anonym

Din blogg är ju superhärlig så stämmer nog, hehe!

Svar: Nämen oj gulle dig!Tack!
Maria