27/2-19 Fullt upp

Ja det här med att skriva varje dag... Kan säga så här att i dag har jag jobbat 7.30-18. Vi har haft apt på jobbet. Efter jobbet åkte jag hem. Kramade på familjen och åt lite. Nu nattar jag barn och sedan blir det att slänga sig i soffan tills jag själv ska gå och sova. I morgon är det också en hel dag. Filippa ska till vc och följa upp sig förkyldningsastma. Hon fick förra året en luftrörsvidgande att använda vid förkylning. Hon har dock bara använt den 4 gånger då hon knappt varit förkyld och klarat sig utan. Så det är skönt! I dag har det inte hänt så mycket som sagt. Men i helgen är det full fart. Vi ska på 60 års kalas och Simon ska på vad jag tror var 30 års kalas. Jag och barnen ska på 60 års kalaset och sedan åka och sova hos mormor. Det ska bli så mysigt! På söndagen hoppas jag på fint väder så vi kan gå ner till havet med picknick. Så denna helg kommer gå fort fram. Jag och min stora tjej för ert tag sen <3<3