27/10-18 Lördag

Hej hej.

Den sista VFU veckan är över och förbi. Nästa gång jag är i samma lokal är jag färdigutbildad förskollärare och på börjar min resa. Det ska bli spännande och kul!
 
I helgen är det full rulle som det varit de senaste helgerna. I dag ska Filippa rida, vi ska plocka ordning ute i trädgården. Men det största är att Brummelisa ska få bli utekanin. Fina fina busiga Brummelisa. Lite ångest har jag men hon kommer även få en kompis i dag. Dante en dvärgvädur/rex en kastrerad hanne. Vi ska dela på buren i dag så de har en del var. Så de får bekanta sig med varandra. Sen hoppas jag att de kan gå båda två i buren och ligga och gosa ihop. Alltid bäst att ha en kompis av samma art.
 
 
I morgon ska vi till vänner på Halloween party. Sen är det måndag och första dagen på C uppsattsen börjar!
 
Hoppas ni får en bra lördag!
 
Kram