25/7-18 Ingen bra badplats

I dag hade vi tänkt att ta ett kvällsdopp.  Vi kom dit och där är det massa sten och ingen vidare badplats men funkar att ta ett snabb dopp. Tur i oturen så var det bara jag som hade hunnit gå ner i vattnet när jag trampar på något sylvast. Så nu har jag 9 stycken snitt i båda fötterna.  I höger fot fick jag två rätt djupa snitt och gör ont när jag går på foten. Vet inte vad det kan ha varit men ont som in i norden gjorde det iallafall. 
 
 
 
Annars i dag har vi varit och badat tillsammans med svärfar, fiddelli och barnen. Barnen sov hos dem i natt och så hämtade de upp mig för en dag med bad. Vi åkte först och käkade lunch och sedan blev det bad i några timmar.  Väldigt trevligt! 
I morse innan dem kom så blev det en kaffe tillsammans med bästa Emma och jag fick gosa massa med Alvin! 
 
Nej nu ska jag ge Brummelisa mat och sedan lyssna på min ljudbok. 
 
Ha en bra kväll!