28/2-17 Tisdag

Ja frågan är skriva eller inte skriva... känner att det inte alls händer något speciellt spännande i våra liv just nu. Det är skola, jobb och fsk för oss. Men tänkte att jag skulle uppdatera lite iallafall. 
 
Senast sist jag skrev har vi varit i nya huset och vi har varit på dop nu i helgen som var. Igår var jag i skolan och hade en dugga så det hoppas jag att jag får G på och efter blev det en lunch med klasskompisarna och så åkte jag och hämta mina små frön. Då E inte vill sova på fsk längre men är trött när jag hämtar så somnade hon på vägen hem.  Vi svängde förbi affären och då det hänt fruktansvärda saker här i vår lilla by skulle jag aldrig falla mig in att lämna henne i bilen ens i 1 minut och med låst bil! Tycker det är obehagligt att låta barnen var ute själva och låta E sova ute här hemma.  Det som hänt är att det har tydligen bott en pedofil här och ja den människan har för ca 20 år sen kidnappat en 10 årig pojke och denna man och 3 till hade planerat att kidnappa och göra fruktansvärda saker på barn. Så nej fy fan en sån människa är inte ens värd att leva!! 
 
I dag är det dags för fsk i några timmar och jag ska plugga. Har en inlämningsuppgift till nästa onsdag som jag ska börja med. 
 
Ne nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe och ta på oss lite kläder och sen åka till fsk. 
 
Hade bra alla!