30/12-17 Det kunde varit värre

Jahop en dag kvar på 2017. Detta år har varit som en stor bergodalbana Som jag fortfarande sitter på och kan inte komma av. Men 2018 kommer bli en bra år det hoppas jag och tror jag. Det blir ju vad man gör det till. 
 
Men bergodalbana har ändå varit stilla i perioder och vi har haft ett bra år med mycket kärlek för våra fina underbara döttrar. Att vi är en fin familj kan ingen ta ifrån oss. 
 
Något jag börjat med detta år som jag aldrig gjort innan är att springa. Jag sprang 4 lopp under året och det kommer bli ännu flera 2018. 
 
Jag har flyttat till eget boende för första gången och trivs riktigt bra i min fina lägenhet. 
 
Jag har nu bara ett år kvar av min utbildning. Sen är jag förskollärare!
 
Jag har träffat nya vänner som verkligen är fina och finns där för mig! 
 
Min familj har alltid funnits där och det kommer de göra 2018 också. 
 
Tack för detta år. Allt som händer sker av en anledning.  
Avslutar med vad pappa alltid säger:Det kunde vart värre!
Gott nytt år! 
 
 
 
 
#1 - Anonym

Gott nytt år 🎊🎉

All lycka till dig o din familj att ni snart kommer vara under samma tak igen :)

Svar: Hej tack för din kommentar! Hoppas du hade ett bra nyår!
Maria

#2 - Anonym

Gott slut o gott nytt år!

Hoppas det blir ett riktigt bra år för dig/er
Ha en bra kväll med dina nära o kära
// Clara

Svar: Tack detsamma! Vi har haft det toppen med vänner. Hoppas du haft en bra kväll!!
Maria