Kolmården

Tänk om jag hade en liten liten apa umgås umpa fallerallela. Så ligger Filippa just nu i sin säng och sjunger. Så himla kul att höra hur hon sjunger mera rent och man hör verkligen vad hon sjunger. 
 
I dag har vi haft en toppen dag. Vi började med att åka till min morfars grav och la dit krans och ljus. Blev en kaffe och pepparkaka där också tillsammans med moster och Kusiner. Sen när vi var klara där åkte jag, Filippa och Marielle till kolmården sär det var halloween tema. Jag hade målat en spindel i ansiktet och Filippa var en hund.  Då jag inte hade något halloween smink fick jag använda kajal och ögonskugga men hon blev nöjd och jätte söt! På kolmården var vi länge på bamse värld och kollade på alla husen, åt pannkakor som jag hade hällt i röd färg i så de var halloweeniga haha. 
Vi åkte Bamses bilar och Filippa tyckte det var så kul att köra. Vi skulle åka en gång till men när vi nästan var framme blev hon kissnödig så var bara att lämna kön. Sen gick vi en runda och kollade på djuren och på spökena. Där det brukar vara apor var det istället vampyrer och varulvar haha. Det var kul att se djuren i svanen när det var lite kallare de sprang omkring lite mer än när det är sommar och varmt för dom. 
 
Vi åt även glass för det finns det inget dåligt väder för och vi klappade på kameler och lekte i lekparken. Dock tycker jag den var mera för större barn och inte för 3 åringar. 
 
Men dagen har varit kanon och Filippa somnade riktigt fort i bilen på vägen hem <3. 
 
Elvira och Simon har varit på andra äventyr med farmor i dag. Det var underbart att få komma hem och pussa på min lilla bebis!! Ja jag vet att hon är 1 år och ingen bebis men för mig kommer de båda vara mina bäbisarna länge!! 
 
Nu har Filippa somnat så ner och mysa med Simon sen sova. 
 
Hoppas ni haft en bra lördag!