Måndag

Kvällen är här eller det är snarare natt för min del haha. Alla sover utan jag men snart lär jag också somna. Var svårt att få Elvira att somna i dag då hon hann att bli lite övertrött så skrek och grät en del innan hon tillslut somna. 
 
I dag har vi haft fin besök av Micha och Saga. Vi har kollat i våra fotoalbum och pratat om en himla massa. Alltid kul att vara med dig <3.
 
På kvällen kom våra fina grannar ner på kvällsfika.  Jag hade bakat en kladdkaka och så hade vi glass till. Vi firade lite i dag då vi bott här i 1 år nu. Känns som mer men ändå inte. Detta år vi bott här har varit så full med kärlek och en massa bus. 
 
I morgon skulle jag varit med Malin men då min bil är paj fick vi skjuta på vår dejt. Men in till bvc kommer vi iallafall då min snälla syster kör in oss sen åker vi med Simon hem. 
 
Nu ska jag försöka sova, God natt!