Fredagen och guld letande!

Fredagen är här och vi har haft en riktigt bra dag. Morgonen började rätt tidigt och jag var inte alls på humör. Barnen var snälla och busiga men mitt humör var inte alls bra och jag hatar att känna mig nere. Orkade inte alls träna utan ville bara sätta mig i soffan och sitta där och kolla på tv. Men efter frukosten tog jag mig i kragen och tränade ändå. I mitten av träningspasset kom Filippa och ville mysa och mitt hjärta smälte och mitt dåliga humör började försvinna sen när Elvira sitter och säger mamma kan man inte annat än att må bra. Jag kände mig även jäkligt duktig efter jag var klar! Tack till er som peppat mig på förra inlägget jag blir så glad.
 
På förmiddagen var vi även uppe hos grannarna och fika och lekte lite. Har de bästa grannarna! 
Efter det gick vi hem och Filippa valde lunch och det fick bli pyttipanna, ägg och rödbetor. Efter lunchen åkte vi hem till Jenny, Stella och Savannah och lekte. Vi var även ute och busade och solen kom fram så det var riktigt skönt. Vi blev bjudna på fika och även god pasta med lax sågs till. Tackar för det.
 
När vi åkte hem somnade barnen och Filippa vakna när vi tanka men Elvira sov en stund till. När vi kom hem var pappsen hemma och vi blev bjudna upp till grannarna på grillat så vi tog med oss lite och dom hade  också mat. Så himla gott och efter maten hängde jag med Karina och Lisa ut i skogen och letade guld. Vi hittade lite kantareller så i morgon blir det kantarell smörgås till frukost.  
 
I morgon blir det även att åka hem till morfar och umgås lite. Pappa ska iväg med sin pappa och sen fira sin mamma på kvällen. 
 
Hoppas ni haft en bra fredag och får en bra helg!