Lördagen!

Lördagen är här men känns som vilken vardag som helst då Simon jobbar och vi är ensama hemma. Men mysigt har vi haft det ändå. Jag har tränat första passet efter ett uppe håll på 1,5 vecka! Var jätte skönt att träna igen och i morgon blir det påt igen!
Under tiden jag träna lekte Filippa med sin docka och Elvira sov i vagnen. Sen efter träning och en kall dusch blev det att gå ut en sväng. Vi gick lite här hemma och gav fåren mat! Sen gick vi in och jag lagade lunch dock somnade Filippa under tiden jag lagade den sittandes i soffan och sover än 1 timme efter. Elvira har sovit i ca 2,5 timme i vagnen men lär vakna snart då matklockan ringer. Simon kommer hem i eftermiddag någon gång då han efter jobbet har innebandymatch så får se vad som hittas på i eftermiddag/Kväll. 
Vad ska ni göra denna lördag! 
 
Jag funderar lite på vad ni tycker om bloggen? Jag har ändå några läsare per dag och jag hoppas ni tycker det är kul att läsa om våran vardag. Men är det något speciellt ni vill läsa om? 
 
Kramar! 
 
Bilden är tagen förra veckan och nu är all snö borta och i dag när vi var ute kvittrade fåglarna så fint!