Söndag

 
Hej!
 
Vi hade en bra dag igår hemma hos min pappa som fyllde år. Fick gofika och tårta! Träffa min farfar som jag inte träffat på länge så det var kul. 
Pappa bjöd även på lunch, köttfärsbiffar och potatismos riktigt gott! 
 
På eftermiddagen kom min kusin med barn så blev det lite lek och bus innan vi åkte och hämta pappa. 
 
Var jätte skönt att få hem Simon igen. Saknat honom massa! Filippa med kan jag lova hon skulle busa hela tiden på pappa<3
 
När Filippa somnat blev det lite middag sen film tittande och en massa mys!
 
I dag är vädret som det varit de närmaste 2 veckorna jätte tråkigt! Mulet och kallt och ser ut som det skulle vara i slutet av september istället för den 30 juni!! 
Men vi hänger inte läpp för det utan i dag ska vi umgås med mormor och moster. Så ska plocka ner lite varma kläder så fall det inte regnar kan vi ju leka lite ute iallafall. 
 
Hoppas ni alla får en bra dag!