Duktiga ja!

De var här och fixade nytt golv i vardagsrummet och sovrummet i dag och det blev så himla fint!!
Så vi fick ta ut allt från både sov-vardagsrum i går och fick sova i lilla sovrummet på en 90 säng! Och få vad trångt när man är van att sova i 180 säng haha! Älskar att ligga nära Simon men det var fasan riktigt varmt och trångt! Men i dag så blir det att sova i vanliga sängen igen!

Har även fått allt på plats och det bästa är att jag orkade göra allt själv. Simon sa att jag skulle ta det jag orkade och sen skulle han hjälpa med det tunga. Men jag klarade allt och fasan vad jag svettades och var helt slut efteråt!! Men jag är så stolt eftersom jag klarade allt SJÄLV!! Yheehhee!!

Nu på eftermiddagen har mamma och Lellan varit här och fikat jätte mysigt!! Så trevligt att ha lite fika gäster sen fick de se det nya fina golvet med!! Hihi! Glad!! Nu börjar allt bli kart här hemma!

Har även gjort klart min engelska läxa! Se hur den går, sen måste jag träna lite för snart är det nationella i det! Puff vad nervös jag är!! Men jag hoppas verkligen jag klarar det så jag kan bli förskolelärare!!

Sen en till sak, har gjort så mycket i dag hahah! Men de första två julklapparna är klara! Woppwopp! Sen ska jag, Syrran och Sandra till ullared på lördag! Så de kommer på fredag och sover över så kul!!!

Ne nu ska jag ta och kolla på tv och vara social mot Simon som tog sitter i telefonen! Men snart så är han min! <3


#1 - sofie

jo de kul att man får jobba mycket:).. bara jobbigt när man ska bli så stressad lätt...



va kul att läsa du haft bra a dagar :D jätte fin bild!.. säg sen hur du tycker de käns att nationella gick! håller tummarna !



pussokraaam <3

#2 - Heidi

hej du underbara! skönt med nytt golv, well done mate ;) höll tummarna för ditt nationella. gick det bra?

#3 - Molly Bergström, UPPSALA



Önskar dig en riktigt bra tisdag!

Kraaam

#4 - sofie

tack gumman! :) ne jag har nå naturtabletter sen tidigare..provade en kväll..då fick ja faktist sömn.. men sen har ja inte tagit nåt nå mer..jag vet att sånt ska man juh unvika!..



hur har det gått på nationella??? :D. hoppas det kändes bra!:D



va händer till helgen?:) pusskraam!

#5 - sofie

tack gumman! :) ne jag har nå naturtabletter sen tidigare..provade en kväll..då fick ja faktist sömn.. men sen har ja inte tagit nåt nå mer..jag vet att sånt ska man juh unvika!..



hur har det gått på nationella??? :D. hoppas det kändes bra!:D



va händer till helgen?:) pusskraam!

#6 - sophie

Du är vacker du Maria :D just so u know :D kramisar