:)

Mår bättre nu eller jag är nog helt frisk. Bara att jag har ont i halsen men ska jobba i morrn ändå=) Måste ju tjäna lite pengar. Bara att jag tar det lite lugnt så inte febern kommer tillbaka=)

I dag har jag som sagt varit hemma från jobbet med så jag hade en hel dag utan feber så i morn börjar jag 07.30-16.30. Sen hem och vara ledig i 2 dagar sen jobba lördag ledig söndag jobba måndag sen åker jag hem dem 7 juli =) Kommer tillbaka till Oslo typ 11 eller 13 sen jobba till den 30 sen den 3 augsuti åker vi hem och ska bo hos pappsen=) Blir nog bra det här=D

Sitter i vardagsrummet och pratar med becka, saknar min vän! Men snart kan vi umgås massa igen!!!

Ne vet inte vad jag ska skriva mera men ha det!!

Tjillvippen


Mina brudar=D
#1 - mammabecka

hejsan. för att svara på din fråga så sökte ja bara på "design blgg.se" på google.se så hitta jag lite olika att välja mellan. Sen ändra jag bara min banner (header)i photoshop