20/5-19 Måndag

Oj nu är det så där länge sen som jag skrev. 
 
Lite update om huset. Det går framåt, rör är dragna och nu är det golv och golvvärme och att riva en vägg som är först ut. Köket står redo och väntar på att bli byggt. 
 
Vi mår alla bra och jobbar och står i. Barnen är i fsk och skolan. Något som gör ont i manma hjärtat är att ett barn i klassen bjudit alla Filippas kompisar utan henne. Det gjorde så ont i mig när hon frågade efter sin i bjudan. Men jag frågade fall hon blev ledsen och det blev hon inte. Blir dock en ond spiral för varför skullr jag vilja bjuda detta barn till filippas kalas?? Ska jag fråga barnets förälder varför eller bara strunta i det??
Fy är inte alls kul när sina barn hamnar i kläm. Älskade barn. 
 
Nu ska jag och barnen ta och äta Mellon och kolla på tv. Ha en bra kväll!
 
Igår åt vi mellon hemma hos våra vänner. Så i dag blir det andra halvan.