12/5--19 fredag, lördag och söndag

Hej.
 
Denna helg gick väldigt fort! Men vi har haft en väldigt rolig och bra helg. 
Vi har i fredags bara tagit det lugnt. Jag stängde och Simon hade gjort mat tills jag kom hem. Vi gick och lade oss tidigt och det var så skönt.
 
Lördagen var det full rulle på. Vi åkte och möte Malin  vid stallet där vi lämmade av Filippa. Så Malin hängde med på ridningen och jag, Simon och Elvira fortsatte in mot stan. Där släppte vi av Elvira hos farmor och så åkte vi mot Lellan och Sebastian. Vi käka donken där och sedan åkte vi ner mot vika. Väl där tog vi oss en tur längst med hamnen och pratade lite minnen då jag och lellan gick i skolan där. Sedan kl 14 var det dags för show. Vi kollade på bondesagan och den var riktigt bra. Skrattade hela tiden och de hade gjort det väldigt bra. Sussanna som var bonden har jag gått i samma klass med i hela högstadiet så var väldigt kul att få säga hej till henne efter showen.
 
Vi åkte sedan ner mot byn igen och käkade på hamnkrogen, skrattade för fullt och vi var självklart tvugna att ta lite bilder vid båtarna.  
 
När vi kom tillbaks till stan igen åkte vi och hämta Filippa som var hos Malin. De hade haft en kanon dag på ekenäs och busat massa. Elvira sov hos farmor och hade det kul med minigolf och lek med mini kusinen. 
 
När vi hade hämtat Filippa svängde vi förbi några kompisar och rätt som det var så slog klockan 22. Så in i bilen och åkte hem och tog kväller. 
 
I dag har vi varit hemma i huset och Simons bror kom och fixade med rören i badrummet. Vi ska riva en vägg i badrummet för det ska funka med golvvärmen så ja nu är badrummet där uppe också rivet haha. På tisdag kommer köket och det är så himla spännande!! 
 
I dag har jag också släppt ihop kaninerna. Det gick väldigt bra och jag hoppas det ska trivas ihop.
 
 
 
Elvira har i dag med tagit bort sina stödhjul på cykeln. Det var skratt, skrik och tårar på cykelturen för hon ville så gärna lära sig på en gång!
 
 
Nu sover barnen och alla är lediga i morgon förutom jag. Jag öppnar men slutat skapligt så det är skönt! Så hem till mina älsklingar och ha hela eftermiddagen/kvällen tillsammans. Börjar få ont i halsen och känner mig små lustig. Men bara bita ihop! 
 
Trevlig kväll!