16/5-18 Andra dagen på skolan och köpt sandaler

Hej hej.
 
I dag var det andra dagen som Filippa var i skolan. När vi kom dit kom det en tjej fram och ville gunga med henne. Vi är grannar men de har aldrig lekt tillsammans. Men på en gång började de prata och sedan kom det en tredje tjej lika där en granne. Så de har lekt under tiden de var på skolan. När jag hämtade så hade de bivit så tajta så de ville leka när de kom hem. Alltså mitt hjärta svämmade över av kärlek.  I dag kunde vi dock inte och inte dem heller men någon annan dag när de är ute samtidigt är det bara att leka på. Så himla kul! Känner knappt några med barn här så jättekul med en ny kompis och även en granne på samma gård!
 
Efter skolan så blev det förskolan, jag åkte hem och plugga och sedan åkte jag och jobba. I dag har jag även fått mysa med bästa Alvin en sån goseunge som somnade hos mig!
 
När jag hämta barnen så åkte vi och handla, köpte sandaler till barnen och handlade mat. Elviras ögon i affären bara rann och var helt röda likaså i munen under läppen var röd. Men försvann lika fort som det kom, jätte konstigt. När vi kom hem åt vi mat och gjorde fruktsallad som efterrätt. Så himla smaskigt!
 
Klart de skulle ha likadana.
 
 
Nu sover barnen sen ett tag tillbaka och jag ska läsa lite i en bok som är till gruppredovisningen.
 
Hoppas ni haft en bra dag!