6/8-18 Första dagen

Hej. 
 
I dag klockan 8.00 smällde det. Då var det Filippas första skoldag påbörjad. Förväntansfull och lite nervös lämnade vi henne med sin väns hand i sin och de gick med fröken ner till f-klastens klassrum. Herregud vart försvinner tiden. Våra lilla tjej som snart är 6 år och har i dag börjat F-klass. Våra fina tjej. När vi hämtade henne ville inte hon eller sin vän hänga med hem. Men när de fick höra att vi kunde leka ute hemma så fick de brottom. Vi har suttit ute och kollat när barnen lekt. Jag har gosat massa med Alvin. Envisare bebis känner jag inte men jag fick honom nästan att sova. Han är så söt och go lillprinsen. 
 
Under kvällen har vi ätit middag,  målat och kollat på två filmer ner krypta i soffan. En riktig mys kväll. Barnen har inte riktigt kommit tillbaka till den tidiga kvälls läggningen men det kommer dem nog in i fort när vardagen helt kickar igång nästa vecka. 
 
Nu ska jag kolla på "torka inga tårar utan handskar" på SVT. Har lyssnat på ljudboken och nu ser jag serien så himla bra fruktansvärt men bra! Se den!!!
 
Ha en toppen kväll!