2/8-18 Magbacill och liten statistik

Hej hej. 
 
Ja jag vet jag är dålig på att skriva. Så dålig att min statistik ser ut så här nu. Innan hade jag grafen upp till 100 men nu detta. Haha.
 
 
 
Jag vet aldrig riktigt vad jag ska skriva. Har liksom inget jätte spännande  liv med massa att skriva om. Dagarna ser de samma ut dag in och dag ut. Arbetat eller pluggar är med familjen eller tränar. 
 
Men iallafall.. i dag skulle jag ha jobbat 7-16. Men när klockan var halv 2 i natt kom Filippa  in och sa att hon mådde illa och kände sig febrig. Så det blev lite kräkningar och sedan lade vi oss i soffan. Simon har svårare att vabba nu under sommaren.  Har jag med men något lättare är det för mig.  Så i dag har vi bara slappat, myst och spelat spel. Just nu är vi ute och barnen leker.  Filippa leker en stund sen kommer hon och lägger sig och vilar en stund. När hon mår bra blir hon sur för hon inte får cykla och i nästa minut ligger hon och har ont i huvudet och magen. Godingen. 
 
I morgon skulle jag också ha jobbat men blir hemma med barnen. Sedan får vi se hur helgen ser ut beroende på hur Filippa mår. 
 
Hoppas ni får en bra dag!
 
Elvira är på topp och Filippa ledsen för inte hon får hoppa.