17/10-21 Söndag

God morgon!

Någon mer som kan bli tok förkyld en dag och må piss sen dagen efter så poff så är det borta! Jag fattar inte hur det kan bli så och är inte första gången det blir så. Men vist det är skönt att det går över fort men va fasan så lustigt. I fredags fick även Elvira vara hemma som börjat hosta, hon har hostat några gånger då och då under hela helgen är så jobbigt att veta med symptom hit och dit! 

I går hjälpte jag till med utsläppet av alla hästar, så himla mysigt!! Saknat hästarna massor och var så gosigt att vara med de en stund. Igår var Filippa på kalas hos Sally och jag och Elvira var ute en sväng och hon åkte inlines, blåste väldigt mycket så blev en snabbis. På kvällen hade jag och barnen en super mysig stund, vi gjorde ordning en pumpa, lyssnade på julmusik och kollade på den andra Harry Potter filmen.  (null)

(null)

(null)

(null)


I dag ska jag till stallet och det blir gos och longering som står på schemat. Filippa ska till en kompis och Elvis blir hemma med Simon och kurerar sig. 

Hoppas ni haft en bra helg ❤️