18/2-19 måndag

Måndag och ny vecka. Jag började denna jobb vecka med att öppna. Inte kul att gå upp men det är lite mysigt att möta barnen på morgonen och sitta och läsa bok. Sedan att jag slutade 14.30 var också riktigt skönt. När jag hade hämtat barnen åkte vi hem till huset. Vi skulle ha givit kaninerna mat sen åkt hem till lägenheten. Men när vi var i huset kände jag att nä varför ska vi åka här i från? Så vi blev kvar hemma i huset. Vi passade på att vara ute ett tag. Skönt med lite sol och luft. Kaninerna fick komma ut en stund och barnen lekte. Väl inne har vi ätit middag och spelat spel. Vi hade en hjälm på huvudet och vi skulle dra ut pinnar ur den. Och en av pinnarna frigjorde vatten så man blir blött. Barnen tycker det är kul och jag med. Älskar att busa med barnen.
Nu sitter jag i soffan och slappar. Barnen har precis somnat. De var riktigt trötta i dag då de gick upp tidigt i morse. I morgon blir det jobb, Filippa ska på äventyr med frita och Elvira ska till förskolan och leka med kompisarna. Jag jobbar till 17 så hoppas Simon gör någon God mat tills jag kommer hem. Ha en bra kväll!