12/2-19 Tisdag

I dag var vi alla trötta i morse. Jag kände igår kväll att jag inte är riktigt 100 så jag bädda ner mig i sängen redan vid 21.00. Låg och kolla lite på datan sen somnade jag vid 22 tiden. Riktigt skönt. Vet att jag vakna till när Elvira kom in någon gång i natt men annars har jag sovit. Nu är Filippa i skolan, Elvira leker med sina ponnysar och jag dricker kaffe och ska snart in i en varm dusch. I dag ska jag och Elvira röra mera på oss så jag ser fall hon orkar med förskolan i morgon. Hon är feberfri sen i går morse men är täppt i näsan. Dock känner jag mig inte alls på hugget,små fryser, seg i kroppen och lite hals ont. Men bara hoppas det inte blir värre för jag vill tillbaka till jobbet. I dag som sagt ska vi röra på oss mer. Så istället för att ta bilen till skolan går vi. Sedan är det skridskotisdag och då ska vi lämna Filippa där och jag tänkte att vi är där också och ser hur Elvira orkar att våra utomhus. Jag tycker det är svårt att se hur de mår bara av att vara inomhus. Helt annorlunda när de rör på sig och först då tycker jag man ser hur pigga de egentligen är. Men om hon behöver vara hemma en extra dag till får pappsen vara hemma. Nu ska jag fortsätta med mitt kaffe sedan måste jag städa lite. Elvira har fullt upp med sina ponny och gosedjur.