8/9-18 Artikelsök och simskola

Hej hej.
 
I dag skriver jag sent och borde egentligen redan sova. Men är 100 saker som snurrar i mitt huvud just nu så att sova är inte det lättaste.
 
I dag har jag varit i skolan, försökt hitta artiklar, ändrat vad vi ska använda oss utav för metod till c uppsattsen två gånger men nu har vi bestämt oss. Jag har stressat till simskolan där Simon och barnen mötte upp mig och där var även Lisa och barnen. Simon var med en stund tills uppropet på simskolan var över och åkte sen till jobbet medan vi andra badade. Vi var kvar på badhuset till efter klockan halv 7. Var jättekul att bada och barnen var nöjda då de fick åka den stora gula rutchbanan vete tusan hur jag stavar till det haha. 
 
Jag åker aldrig karuseller eller såna med vatten i men barnen ville så gärna. Och vad roligt det var, så det får vi absolut göra om. Alltid bra att utmana sina rädslor och sådant en har obehag av. En toppen eftermiddag helt enkelt.
 
När vi kom hem så var barnen helt slut, vi kollade lite film och åt kvällsmat.  Sen somnade de båda utan några konstigheter. 
 
Nej nu måste jag försöka att sova. Lång dag i morgon med artikelsökningen!  
 
Just ja när jag skulle dra på mig byxorna efter badet så gick de sönder... vist inte om jag skulle skratta eller gråta! 
 
Gick inte att lägga in någon bild.