26/9-18 hotat universitet och nya skor

Hej hej.
 
Satt och kollade runt på Facebook förut och ser att universitetet jag går på är hotat. Att man inte ska gå dit i morgon. Om man gör det så kommer hen göra många illa och olyckliga. 
 
Tycker sånt är så jäkla otäckt! Vad finns det för folk!!? Jag vill knappt åka dit när jag vet att någon sjukjäkel kanske kommer komma dit. I morgon hade vi först tänkt att åka till skolan, tur att vi sågs i dag istället. Nu blir det att vara ifrån skolan i 4 veckor då jag ska ut på sista vfun nu. Sen tillbaka till skolan och göra c uppsattsen med Anna. Då kommer vi nog se varandra mer än våra egna familjer hehe. 
 
I dag har jag varit med Elvira på förskolan en stund på förmiddagen innan jag åkte till skolan. Så kul att se henne med sina kompisar. När jag hämtade barnen åkte vi direkt till affären där vi träffade Emma och Alvin. Vi handlade och jag köpte skor till Elvira. Tycker jag köper skor och kläder stup i kvarten men blir för litet väldigt fort. Stora tjejerna <3 <3. 
I kväll har jag städat lite, vi har myst framför mamma mu och läst bok innan läggdags. Barnen sover sen länge tillbaka och jag funderar på att också gå och sova snart. 
 
I morgon blir det att lämna in bilen och sedan ombesikta den på eftermiddagen. Håll tummarna att allt är löst. 
 
Hoppas ni haft en bra dag!
 
 
 
Trötta jag..